Saturday, February 12, 2011

Ardıl Tercüme



Savaş ŞENEL
Yabancı Dil Öğrenim Danışmanı, İletişim Danışmanı ve Konuşmacı
İŞ TOPLANTILARINIZ İÇİN ARDIL TERCÜME

İş toplantılarınız, misafir ağırlama vs gibi etkinliklerde sadece İngilizce-Türkçe tercüme yapmakla kalmayıp oturumun doğru bir şekilde sürmesini sağlayacak birisine ihtiyacınız varsa, bu konuda size yardımcı olabiliriz.
-----------

Savaş ŞENEL’in diğer seminer ve eğitimleri: Bu söyleşiler veya eğitimler, gruplara veya isteğe bağlı olarak kişilerle ikili sohbetler olarak da yapılabilmektedir:
İnternet ortamında ve Skype gibi araçlarla, Intermediate ve üzeri düzeyde olan kişilere-gruplara tematik ve iletişim becerilerini de içeren (content-based discussions) (film, müzik, sosyal konular vs üzerine) pratik İngilizce dersleri.


"Az Acılı İngilizce"- İngilizce veya Herhangi Bir Yabancı Dili Öğrenmek Konusunda Sonuç veren Bakış Açıları ve Teknikler.

“Latif-Ergonomik ve Sohbeti Çekici Bir İnsan Olmak”: İletişim becerilerini geliştirerek çevre edinmenin ilkeleri. (Söyleşi veya isteğe bağlı olarak eğitim)


"İletişimde Kişilikleri Tanımanın Getirdiği Avantajlar": Popüler Optimist, Mükemmelci Melankolik, Barışçıl soğukkanlı ve Kolerik kişilikleri tanımanın avantajları. (Söyleşi veya isteğe bağlı olarak eğitim)

"Yeniden Genç olsaydım Neleri Farklı Yapardım?": Gençlere ve kendisini genç hisedenlere hayatla ilgili ipuçları.

" Okunaklı yazarlığın ilkeleri": Her keyifle içilmez ve her yazı da keyfile okunmaz. Keyifle okunabilecek yazılar yazmanın sırları. (Söyleşi veya isteğe bağlı olarak eğitim)
-----------------------

SAVAŞ ŞENEL KİTAPLARI

AZ ACILI VE KALICI İNGİLİZCE-YABANCI DİL ÖĞRENMEK İÇİN PÜF NOKTALARI
Kitabın Tanıtım Yazısı
Kitabın Facebook sayfası
Kitabı buradan satın alabilirsiniz: Kitapyurdu.com

(Kitabı İmzalı Edinmek İsterseniz Bize Yazınız: savassenel@gmail.com)

ÇAY SAATİ İÇİN HAFİF YAZILAR


(Kitabı İmzalı Edinmek İsterseniz Bize Yazınız: savassenel@gmail.com)




(Kitabı İmzalı Edinmek İsterseniz Bize Yazınız: savassenel@gmail.com)
-------------------

No comments:

Post a Comment